Κυκλοφορήσαμε...

Το βιβλίο μου κυκλοφόρησε και θα χαρώ να μοιραστώ μαζί σας τις γευστικές μου προτάσεις.

Κυκλοφορεί σε Ελληνικά αλλά και άλλες οκτώ γλώσσες.

Μια πρωτότυπη μαγειρική έκδοση με πάνω από 120 συνταγές από φαγητά και γλυκά, σε σχήμα όμορφο και χρηστικό.

Για να το προμηθευτείτε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο efialif@yahoo.gr

Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Χαλβάς σιμιγδαλένιος

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF
Μια συνταγή που έκανε η γιαγιά μου, η μητέρα μου και συνέχιζω εγώ και πολύς ακόμα κόσμος. Ίσως η πιο εύκολη να θυμάται κανείς μια και τα υλικά μετριούνται στα…πέντε δάχτυλα!!!

Υλικά:

1 φλιτζάνα λάδι
2 φλιτζάνες σιμιγδάλι

3 φλιτζάνες ζάχαρη (αν θέλετε μπορείτε να αφαιρέσετε λίγο)
4 φλιτζάνες νερό (προσωπικά βάζω 4 ½ γιατί μου αρέσει πιο απαλός)
Ξύσμα ενός λεμονιού, 1 ξυλάκι κανέλας, 4 γαρύφαλλα, τη φλούδα ενός λεμονιού
(προαιρετικά: 1 φλιτζάνα καβουρδισμένα αμύγδαλα χοντροκομμένα, ½ φλιτζάνα σταφίδες)

Εκτέλεση:

Σε μια κατσαρόλα βράζουμε το νερό, τη ζάχαρη, την κανέλα, τα γαρύφαλλα και τη φλούδα από λεμόνι για 10 λεπτά σε μέτρια θερμοκρασία. Αφαιρούμε όταν είναι έτοιμο την κανέλα, τα γαρύφαλλα και τη φλούδα λεμόνι.
Ταυτόχρονα σε μία άλλη κατσαρόλα βάζουμε το λάδι και όταν ζεσταθεί ρίχνουμε το σιμιγδάλι και το σοτάρουμε μέχρι να πάρει ένα ανοιχτό καστανό χρώμα. Μόλις πάρει το χρώμα που θέλουμε ρίχνουμε προσεχτικά το σιρόπι που έχουμε ετοιμάσει και ανακατεύουμε συνέχεια. Αμέσως ο χαλβάς μας θα πήξει και πρέπει να τον αποσύρουμε από την φωτιά για να μη μας γίνει πολύ σφιχτός. Σε αυτό το σημείο προσθέτουμε και το ξύσμα λεμονιού και αν επιθυμούμε να προσθέσουμε κάποια από τα προαιρετικά τα ρίχνουμε και ανακατεύουμε. Τον βάζουμε σε φόρμα της αρεσκείας μας και τον αφήνουμε να κρυώσει εκτός ψυγείου.
Μμμμμμμμμμμ!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου