Κυκλοφορήσαμε...

Το βιβλίο μου κυκλοφόρησε και θα χαρώ να μοιραστώ μαζί σας τις γευστικές μου προτάσεις.

Κυκλοφορεί σε Ελληνικά αλλά και άλλες οκτώ γλώσσες.

Μια πρωτότυπη μαγειρική έκδοση με πάνω από 120 συνταγές από φαγητά και γλυκά, σε σχήμα όμορφο και χρηστικό.

Για να το προμηθευτείτε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο efialif@yahoo.gr

Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

Υπέροχη, μυρωδάτη βασιλόπιτα!!!

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF
Υλικά:

1 φαρίνα που φουσκώνει μόνη της
1 μπέικιν
2 κούπες ζάχαρη
1 κούπα γάλα
5 αυγά
1 βιτάμ
2 βανίλιες
Ξύσμα 2 πορτοκαλιών
2 κουταλάκια του γλυκού μαχλέπι κοπανισμένο (καλύτερα να πάρετε ακοπάνιστο και να το κοπανίσετε εσείς, μυρίζει καλύτερα)
1 σφηνάκι κονιάκ
Λίγο αλάτι
1 κούπα φουντούκια κοπανισμένα όχι εντελώς
Εκτέλεση:

Χωρίζουμε τα ασπράδια από τα αυγά και τα χτυπάμε σε μαρέγκα. Σε άλλο μπολ χτυπάω με μίξερ τους κρόκους, τη ζάχαρη, το βιτάμ για 5 λεπτά και στη συνέχεια προσθέτω όλα τα υλικά σιγά-σιγά. Στο τέλος χωρίς να χρησιμοποιήσω το μίξερ ενσωματώνω απαλά τη μαρέγκα με μια κουτάλα.
Σε ταψάκι γύρω στα 24 εκατοστά αφού πρώτα έχω βάλει λαδόκολλα ίση με τον πάτο του ταψιού και την έχω βουτυρώσει (την λαδόκολλά και τα πλαϊνά του ταψιού), ρίχνω το μείγμα.
Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 175ο κελσίου για 1 ώρα και 25 λεπτά πάνω κάτω αντίσταση.
Προσοχή: δεν ανοίγω το φούρνο πριν τη 1 ώρα για κανένα λόγο και δεν την ακουμπάω με το χέρι πριν ολοκληρωθεί το ψήσιμο.
Όταν είναι έτοιμη, τη βγάζω από το φούρνο και μετά από 5 λεπτά αναποδογυρίζω σε μεγάλη πιατέλα. Όταν κρυώσει διακοσμήστε την όπως σας αρέσει.


Σημ: η παραπάνω συνταγή είναι της Αρ.  Μπαρμπαρίγου, την έχω δοκιμάσει και μου αρέσει καταπληκτικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου