Κυκλοφορήσαμε...

Το βιβλίο μου κυκλοφόρησε και θα χαρώ να μοιραστώ μαζί σας τις γευστικές μου προτάσεις.

Κυκλοφορεί σε Ελληνικά αλλά και άλλες οκτώ γλώσσες.

Μια πρωτότυπη μαγειρική έκδοση με πάνω από 120 συνταγές από φαγητά και γλυκά, σε σχήμα όμορφο και χρηστικό.

Για να το προμηθευτείτε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο efialif@yahoo.gr

Δευτέρα 13 Απριλίου 2015

Σαλάτα με φράουλες της ...Αμάλ!!! (της πιο très sic αδελφής μου...Μαιρούλας)

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF
Την σαλάτα αυτή μας την έμαθε η αδελφούλα μου Μαρία και είναι τόσο φίνα και..très sic, όπως και αυτή. Δοκιμάστε την και θα ενθουσιαστείτε!!!


Υλικά:

1 λόλα πράσινη
1 iceberg
2 φρέσκα κρεμμυδάκια
½ ματσάκι άνηθο
1 ½ αβοκάντο
1 κούπα φράουλες
½ κούπα τριμμένη παρμεζάνα

Για το dressing:
½ αβοκάντο
1 κούπα φράουλες
2 σφηνάκια ξύδι βαλσάμικο
1 κουταλιά σούπας μέλι ή σιρόπι από γλυκό φράουλα
Αλάτι
(λάδι δεν βάζουμε, το αντικαθιστά το αβοκάντο)


Εκτέλεση:
Πλένουμε καλά τις σαλάτες και τις κόβουμε σε χοντρά κομμάτια. Προσθέτουμε τα φρέσκα κρεμμυδάκια και τον άνηθο ψιλοκομμένα. Βάζουμε το αβοκάντο σε μέτρια κομμάτια και την μια κούπα φράουλες κομμένες σε φέτες.
Το τυρί το κρατάμε για πασπάλισμα στο τέλος.

Ετοιμάζουμε το dressing βάζοντας όλα τα υλικά μαζί στο multi και το dressing μας είναι έτοιμο για να περιχύσουμε την σαλάτα μας. Στο τελείωμα ρίχνουμε την τριμμένη παρμεζάνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου