Κυκλοφορήσαμε...

Το βιβλίο μου κυκλοφόρησε και θα χαρώ να μοιραστώ μαζί σας τις γευστικές μου προτάσεις.

Κυκλοφορεί σε Ελληνικά αλλά και άλλες οκτώ γλώσσες.

Μια πρωτότυπη μαγειρική έκδοση με πάνω από 120 συνταγές από φαγητά και γλυκά, σε σχήμα όμορφο και χρηστικό.

Για να το προμηθευτείτε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο efialif@yahoo.gr

Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

Σφακιανά παξιμαδακια με αρωματικά

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF
Τα παξιμαδάκια αυτά είναι από τα αγαπημένα μου. Απλά στην όψη αλλά μη μείνετε εκεί. Η γεύση τους είναι υπέροχη. Την συνταγή μου την έδωσε η φίλη μου η Πόπη αλλά χωρίς τον κακουλέ και το γλυκάνισο. Και χωρίς αυτά υπέροχα είναι αλλά στα γούστα μου προτιμώ να τα βάζω όλα. Σας προτρέπω να τα κάνετε άμεσα!!!


Υλικά:

1 ποτήρι λάδι
1 ποτήρια ζάχαρη
1 ποτήρι χυμό πορτοκάλι
1 μπέικιν  πάουντερ
½   κουταλάκι του γλυκού σόδα
1 κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις (ίσως σας πάρει λιγότερο κατά μία κούπα, εξαρτάται το αλεύρι)
4 κουταλιές σούπας ξηρό κόλιανδρο
2 κουταλιές σούπας κακουλέ
1 κουταλιά σούπας γλυκάνισο

Εκτέλεση:

Ξεκινάμε βάζοντας στο διαβολάκι (μπλεντεράκι) τον κόλιανδρο, τον κακουλέ και το γλυκάνισο και τα αλέθουμε να γίνουν σκόνη (όσο γίνεται). Αφαιρούμε από το μείγμα αυτό τα φυλλαράκια του κακουλέ που δεν έχουν τριφτεί (τα πολλά-πολλά).
Σε μία λεκάνη ανακατεύουμε όλα τα υγρά και στην συνέχεια προσθέτουμε και τα στερεά. Δημιουργούμε ένα ζυμάρι το οποίο δεν πρέπει να κολλάει στα χέρια και αρχίζουμε να πλάθουμε κορδόνια πάχους τριών δακτύλων και μακριά όσα το πλάτος του ταψιού μας. Τα κυλάμε σε σουσάμι που ρίχνουμε πάνω στον πάγκο μας και τα  τοποθετούμε  σε ταψάκι με λαδόκολλα. Γίνονται περίπου 4 κορδόνια. Με ένα μαχαίρι τα χαράζουμε σε απόσταση ενός δαχτύλου για να μπορούμε  εύκολα να τα κόψουμε όταν ψηθούν.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180ο κελσίου μέχρι να ροδίσουν (περίπου 20 λεπτά)
Μόλις ροδίσουν με ένα κοφτερό μαχαίρι αρχίζουμε να τα χωρίζουμε κόβοντας πάνω στις χαρακιές μας. Τα ξαναγυρίζουμε στο φούρνο στον αέρα στους 100ο C και αρχίζουμε το παξιμάδιασμα για 1 ½ με 2 ώρες (απαραίτητο!!!)

1 σχόλιο: