Κυκλοφορήσαμε...

Το βιβλίο μου κυκλοφόρησε και θα χαρώ να μοιραστώ μαζί σας τις γευστικές μου προτάσεις.

Κυκλοφορεί σε Ελληνικά αλλά και άλλες οκτώ γλώσσες.

Μια πρωτότυπη μαγειρική έκδοση με πάνω από 120 συνταγές από φαγητά και γλυκά, σε σχήμα όμορφο και χρηστικό.

Για να το προμηθευτείτε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο efialif@yahoo.gr

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Λαγός στιφάδο

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF
Δύο λόγια γι αυτό το φαγητό:

Λαγούς στη ζωή μου έχω δοκιμάσει πάρα πολλούς αλλά όπως τον μαγειρεύει η Ευτυχία (η μητέρα μου) πουθενά. Η αλήθεια είναι πως είχε και την τύχη να μαγειρέψει δεκάδες ή και εκατοντάδες λαγούς στη ζωή της και συνεχίζει λόγω καλού κυνηγού – συζύγου ( ο πατέρας μου)…δοκιμάστε την συνταγή και φροντίστε να έχετε πολύ-πολύ ψωμάκι για ξεχωριστές…
βούτες!!!

Υλικά:

1 λαγό (πού θα τον βρείτε δεν ξέρω…σίγουρα δεν μιλάω για Αργεντινής) κομμένο σε μερίδες
40 κρεμμυδάκια ξερά για στιφάδο
2 ολόκληρες σκορδοκεφαλές που θα μπουν ολόκληρες αφού πριν τις τρίψετε και πλύνετε
2 ξύλα κανέλας μικρά
4 φύλλα δάφνης
1 φλούδα πορτοκαλιού αποξηραμένη
20 γαρίφαλα (μοσχοκάρφια)
1 κουτί ντοματάκια κονκασέ
1 ποτήρι κόκκινο κρασί
1 κουταλιά σούπας ντοματοπολτό
1 κούπα λάδι (ελαιόλαδο)
Αλάτι πιπέρι

Εκτέλεση:


Σε φαρδιά κατσαρόλα βάζουμε το λάδι να κάψει και σοτάρουμε το λαγό μέχρι να ροδίσει. Στο ποτήρι το κόκκινο κρασί προσθέτουμε και ανακατεύουμε τον ντοματοπολτό και με αυτό σβήνουμε το λαγό. Μετά από πέντε λεπτά προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά εκτός τα κρεμμυδάκια και τα μοσχοκάρφια. Μαγειρεύουμε περίπου για μισή ώρα σε μέτρια θερμοκρασία με το καπάκι στην κατσαρόλα και αν χρειαστεί να προσθέσουμε υγρά δεν βάζουμε νερό αλλά κρασί. Στη συνέχεια αφού έχουμε καρφώσει στα μισά κρεμμυδάκια από ένα γαρύφαλλο τα ρίχνουμε στην κατσαρόλα και συνεχίζουμε το μαγείρεμα μέχρι να μαλακώσει το κρέας και τα κρεμμύδια.

1 σχόλιο: