Κυκλοφορήσαμε...

Το βιβλίο μου κυκλοφόρησε και θα χαρώ να μοιραστώ μαζί σας τις γευστικές μου προτάσεις.

Κυκλοφορεί σε Ελληνικά αλλά και άλλες οκτώ γλώσσες.

Μια πρωτότυπη μαγειρική έκδοση με πάνω από 120 συνταγές από φαγητά και γλυκά, σε σχήμα όμορφο και χρηστικό.

Για να το προμηθευτείτε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο efialif@yahoo.gr

Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

Αλμυρό κέικ!!!

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF
Υλικά:

1 κούπα κόκκινη φαρίνα
1 μπέικιν πάουντερ
1 ½ κούπα τυρί ρεγκάτο τριμμένο
4 αυγά
½ κούπα ελαιόλαδο
½ κούπα ψιλοκομμένες λιαστές ντομάτες (προαιρετικά, εμένα μου αρέσουν πολύ)
Θυμάρι – ρίγανη – πιπέρι

Εκτέλεση:
Εκτός της φαρίνα, το μπέικιν και την γραβιέρα, χτυπάμε στο μίξερ όλα τα υπόλοιπα για 5 λεπτά. Στην συνέχεια ρίχνουμε τμηματικά τα 3 άλλα υλικά μας και αφού βουτυρώσουμε καλά-καλά και πασπαλίσουμε και με τριμμένη φρυγανιά μια μεγάλη μακρόστενη φόρμα, ρίχνουμε το κέικ μας και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180ο C, για 1 ώρα περίπου. Στα 50 λεπτά βυθίστε ένα μαχαίρι στο κέντρο του και αν βγεί καθαρό το κέικ μας είναι έτοιμο, αν όχι ψήστε για λίγο ακόμα. Όταν είναι ψημένο βγάλτε το από το φούρνο και αφήστε το για 7-8 λεπτά να κρυώσει λίγο πριν το ξεφορμάρετε.

Σερβίρετε τέλεια με μπυρίτσα ή κρασάκι και γιατί όχι και με το καφεδάκι σας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου