Κυκλοφορήσαμε...

Το βιβλίο μου κυκλοφόρησε και θα χαρώ να μοιραστώ μαζί σας τις γευστικές μου προτάσεις.

Κυκλοφορεί σε Ελληνικά αλλά και άλλες οκτώ γλώσσες.

Μια πρωτότυπη μαγειρική έκδοση με πάνω από 120 συνταγές από φαγητά και γλυκά, σε σχήμα όμορφο και χρηστικό.

Για να το προμηθευτείτε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο efialif@yahoo.gr

Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Καλύμνιο γλυκό ψυγείου της Ταταράκη μου!!!

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF
Το γλυκάκι αυτό είναι δροσερό, ελαφρύ, γρήγορο και τέλεια επιλογή για επιδόρπιο!!! Μου το έμαθε η φίλη μου η Κατερίνα η οποία κληρονόμησε την συνταγή απο την παραμονή της για ένα χρόνο στην Κάλυμνο. Σε ευχαριστώ Κατερινάκι...

Υλικά:

4 γιαούρτια πλήρη
2 κουτιά ζαχαρούχο γάλα
 χυμό 3 μέτριων λεμονιών
2 πακέτα μπισκότα τύπου digestive
½ βιτάμ λιωμένο
Ξύσμα 3 λεμονιών

Εκτέλεση:
Τρίβουμε τα μπισκότα στο multi και τους προσθέτουμε το βιτάμ λιωμένο. Ανακατεύουμε καλά-καλά με το χέρι και σε μέτριο πυρέξ το απλώνουμε σαν βάση.

Σε ένα μπολ ρίχνουμε μέσα τα γιαούρτια, τα ζαχαρούχα και το χυμό λεμόνι και τα ανακατεύουμε με ένα σύρμα. Απλώνουμε το μείγμα πάνω στη βάση με τα μπισκότα και αφού σκεπάσουμε με μεμβράνη το βάζουμε στο ψυγείο για 3 με 4 ώρες τουλάχιστον. Όταν παγώσει αρκετά, ξύνουμε τα λεμόνια μας και το γλυκάκι μας είναι έτοιμο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου