Κυκλοφορήσαμε...

Το βιβλίο μου κυκλοφόρησε και θα χαρώ να μοιραστώ μαζί σας τις γευστικές μου προτάσεις.

Κυκλοφορεί σε Ελληνικά αλλά και άλλες οκτώ γλώσσες.

Μια πρωτότυπη μαγειρική έκδοση με πάνω από 120 συνταγές από φαγητά και γλυκά, σε σχήμα όμορφο και χρηστικό.

Για να το προμηθευτείτε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο efialif@yahoo.gr

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016

Μπισκοτάκια με βρώμη!!!

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF
Την συγκεκριμένη συνταγή την δοκίμασα από τον μεγάλο μου γιο.
Εξεπλάγειν ευχάριστα!!!! Νόστιμα, υγιεινά, εύκολα και γρήγορα!!!
Το συζητούσα με φίλες μου και μου λένε ¨δεν μας φαίνεται παράξενο, γιος σου δεν είναι;…¨

Η αλήθεια είναι πως πήρε κάποιο γονίδιο…


Υλικά:

250 γρ. βιτάμ
250 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
200 γρ. νιφάδες βρώμης
150 γρ. μαύρη ζάχαρη
1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ
5 σταγόνες εσανς  βανίλια
1 κουταλάκι του γλυκού κανέλα σε σκόνη

½ κούπα τσαγιού γάλα
Ξύσμα από ένα πορτοκάλι

Εκτέλεση
Ρίχνουμε όλα τα υλικά σε ένα μπολ και τα ανακατεύουμε καλά με μια σπάτουλα. Έπειτα παίρνουμε μια διάφανη μεμβράνη ρίχνουμε τη γέμιση και πλάθουμε ένα μπαστούνι δηλαδή ένα ρολό. Το τυλίγουμε με τη μεμβράνη και το βάζουμε στην κατάψυξη για 20 με 25 λεπτά περίπου, να σφίξει ώστε να μπορούμε να το κόβουμε.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς με αέρα.
 Όταν είναι έτοιμος ο φούρνος, βγάζουμε το μπαστούνι από την κατάψυξη και το κόβουμε σε 10 φέτες. Πατάμε ελαφρά τα κομμάτια για να γίνουν πιο πλατιά και τα βάζουμε στο ταψί που έχουμε τοποθετήσει λαδόκολλα. Τα ψήνουμε στους 180 βαθμούς για περίπου 8 -10 λεπτά. 
Θα καταλάβουμε ότι τα μπισκότα είναι έτοιμα όταν έχουν ροδίσει οι άκρες αλλά η μέση να παραμένει μαλακή.

Προσοχή, όταν τα βγάλετε από τον φούρνο τα μπισκότα θα είναι πολύ μαλακά. Μην τα βγάλετε, αφήστε τα όπως είναι στο ταψί μέχρι να κρυώσουν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου