Κυκλοφορήσαμε...

Το βιβλίο μου κυκλοφόρησε και θα χαρώ να μοιραστώ μαζί σας τις γευστικές μου προτάσεις.

Κυκλοφορεί σε Ελληνικά αλλά και άλλες οκτώ γλώσσες.

Μια πρωτότυπη μαγειρική έκδοση με πάνω από 120 συνταγές από φαγητά και γλυκά, σε σχήμα όμορφο και χρηστικό.

Για να το προμηθευτείτε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο efialif@yahoo.gr

Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Σούπα ΜΠΟΡΣ (Ρώσικη ή Ουκρανική δεν θα μαλώσουμε εμείς τώρα)

Print Friendly and PDF Print Print Friendly and PDF PDF
Αγαπημένη μου και πεντανόστιμη σούπα την οποία μου έμαθε και μου μαγείρεψε πολλές φορές μια Ουκρανή, η Γκαλίνα. Στην χώρα της είπε την φτιάχνουν με ότι λαχανικά έχουν ανάλογα με την εποχή αλλά και τι περισσεύει στο σπίτι. Η βασική της ιδιαιτερότητα από μια απλή σούπα με κρέας και λαχανικά είναι ότι εδώ τα λαχανικά σοτάρονται πριν «βουτήξουν» στο ζωμό. Επίσης την χαρακτηρίζει το
κόκκινο χρώμα που οφείλετε στα παντζάρια που βάζουν (εγώ σε αυτή που βλέπετε δεν έβαλα).
Πραγματικά αξίζει!!!

Υλικά:

1 κιλό μοσχάρι για κατσαρόλα κομμένο σε πολύ μικρά κυβάκια
1 μεγάλο ξερό κρεμμύδι κομμένο σε μικρά κυβάκια
2 πράσα κομμένα σε ροδέλες
2 μέτριες πατάτες κομμένες σε κυβάκια
2 καρότα κομμένα σε μικρά κυβάκια
2 πιπεριές Φλωρίνης κομμένες σε κυβάκια
3 κούπες λάχανο κομμένο όπως στη σαλάτα
1 κούπα ψιλοκομμένο σέλινο ή σέλερι ή μαραθόριζα
4 μανιτάρια άσπρα κομμένα σε κυβάκια
2 μέτρια πατζάρια κομμένα σε κυβάκια*
2 ξερά φύλλα δάφνης
2 κουταλιές σούπας ξύδι
6 κουταλιές βούτυρο για σωτάρισμα
½ κούπα ελαιόλαδο
Αλάτι
Πιπέρι

Εκτέλεση:

Σε χύτρα για πιο γρήγορα βάζουμε το κρέας μας να βράσει και δεν την κλείνουμε αν δεν μαζέψουμε πρώτα τους αφρούς που θα βγάλει το κρέας. Όταν σταματήσει να βγάζει αφρούς κλείνουμε τη χύτρα και βράζουμε το μοσχαράκι για 30 λεπτά περίπου. Ανοίγουμε τη χύτρα και αν δεν είναι έτοιμο  (μαλακό) την ξαναβιδώνουμε για 15 λεπτά.
Ταυτόχρονα σε μεγάλη κατσαρόλα βάζουμε το βούτυρο και όταν ζεσταθεί καλά ρίχνουμε όλα τα ψιλοκομμένα λαχανικά και τα σοτάρουμε για κανένα τέταρτο. Ρίχνουμε στα λαχανικά το ξύδι και τη δάφνη.
Όταν το κρέας μας είναι έτοιμο ρίχνουμε μέσα τα σοταρισμένα λαχανικά και τα αφήνουμε όλα μαζί να βράσουν για 10 λεπτά περίπου.

*τα παντζάρια δίνουν το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα σε αυτή τη σούπα. Στη δική μου σούπα  (φώτο) εγώ δεν έχω βάλει παντζάρια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου